Dezvoltarea de adaptari pentru filme, prezumtibil in 3D, bazate pe trei titluri speciale ale companiei Ubisoft, si anume, Ghost Recon, Splinter Cell si Assassins Creed se pare ca a inceput, iar aceste trei titluri vor avea parte de filme pentru marile ecrane.
Va anuntam inca din luna Mai ca Divizia Ubisoft Motion Pictures a fost formata, cu intentia de a emula titluri populare din colectia companiei franceze de jocuri video pentru marile ecrane, astfel asigurandu-se ca adaptarile ulterioare ale titlurilor detinute de catre ei, sa fie cat mai fidele povestilor si personajelor din jocurile video populare ce vor fi adaptate pentru marile ecrane.
Compania Ubisoft Motion Pictures a fost in mare parte dezvoltata pentru a le permite celor de la Ubisoft un mijloc de a pastra un control creativ asupra adaptarilor cinematografice ale produselor sale.
Intr-un cuvant Ubisoft va stabili termenii prin care adaptarea catre marile ecrane se va face , urmand ca prin aceasta implicare, compania sa fie un participant mai activ in dezvoltarea viitoarelor filme.
Directorul Ubisoft, Yves Guillemot a declarat ca vrea ca in curand sa dezvolte filme si din jocurile Splinter Cell si Ghost Recon.
Sony Pictures s-a aflat in negocieri finale pentru a obtine drepturile de ecranizare pentru Assassins Creed, inca de acum o luna, iar ieri, compania a castigat drepturile pentru aceasta adaptare.
Assasins Creed este cel mai recent proiect preluat de catre Sony, alaturi de adaptarea jocului video Uncharted, al carui scenariu este complet refacut in urmatoarele luni de catre scenaristul si regizorul David O. Russell atasat acestui proiect.
Jocul Assassins Creed este bazat pe ideea unui ordin secret de asasini care opereaza in secolele trecute, dar care are evenimente ce sunt incadrate si intr-un context SF, avand in prim plan un barman pe nume Miles Desmond, care este capturat de o societate secreta numita Abstergo Industries, varianta moderna a Cavalerilor Templieri, si dus la o locatie secreta unde este supus unor teste cu un dispozitiv numit Animus.
Acest dispozitiv este capabil sa extraga amintiri din codul genetic, iar Desmond este pus sa retraiasca amintirile stramosului sau Altaïr din secolul 12, un asasin din timpul cruciadelor, si a lui Ezio Auditore da Firenze, un asasin din Italia Renascentista perioada sfarsitului de secol 15, care au intrat in contact cu niste artefacte antice puternice ale caror locatie Desmond trebuie sa o gasesca.
Assassin's Creed este fara indoiala titlul potrivit pentru a face un salt imens pe marele ecran, avand la baza povestea sa unica si multe elemente ale genului science-fiction, astfel nu ramane decat sa vedem ce talentele creative (scris, regie) vor ajunge sa fie recrutate in viitorul apropiat, cu scopul de a realiza in mod corespunzator o adaptare ce se va ridica la nivelul jocului original.
Speram ca viitorul va arata macar ca si clipul de mai jos care este incadrat in contextul jocului, fiind o mini-serie web realizata de Ubisoft cu ocazia lansari jocului cu numarul doi, Lineage, din seria Assassins Creed.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu