Jodie Foster se apuca de Regie si vrea un film Sci-Fi

Jodie Foster a anuntat ca intentioneaza sa regizeze un nou film science fiction odata ce munca la proiectele sale actuale este finalizata.

Lucrand ca si regizor la viitoarea drama Beaver, Jodie Foster a sustinut ca ea este interesata sa exploreze un gen diferit pentru urmatorul ei film.
- "Aa dori sa fac asta pentru ca eu am trait majoritatea filmelor din prisma unei cariere de actor, niciodata nu am privit filmele sci-fi din punctul de vedere al unui regizor", a adaugat ea, referindu-se la filmul ei în 1997 o drama science fiction dupa Carl Sagan, Contact.


Jodie Foster a mai spus ca, in ciuda entuziasmului sau pentru viitorul proiect, aceasta este departe de a fi finalizat si ca va trece o lunga perioada de timp inainte de inceperea productiei.

- "Mai este mult pana a fi gata", a recunoscut actrita. "Eu nu scriu scenarii, astfel incat intotdeauna sunt la mila unor talentati scenaristi in asa fel incat sa iasa ceva asemanator cu ceea ce vreau eu."
Foster continua sa se concentreze asupra unor proiecte regizorale si doar a catorva filme in care sa joace, recent recunoscand ca a luat in considerare parasirea carierei de actrita cu totul.

Jodie Foster a fost confirmata recent in distributia viitorului film science fiction a lui Neill Blomkamp : Elysium.
Share this article :

1 comentarii:

Cinefil spunea...

Pacat ca se lasa de actorie.
Este una din preferatele mele.

Trimiteți un comentariu

 
Prieteni Nostri : Craiova Center - Radio KPTV Online
Copyright © 2012. Totul Despre Filme Noi - Clona - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website and Totul Despre Filme Noi
Powered by Blogger