Prometheus viitor blockbuster - Cast Update


Noutati despre distributia filmului Prometheus ne vor invada in viitorul apropiat iar faptul ca Ridely Scott este la carma acestui viitor film , face deja din el un viitor mult asteptat blockbuster.
Vorbind de pe platourile de filmare ale continuari filmului "Sherlock Holmes", actrita Noomi Rapace a stat de vorba cu cei de la MTV News despre viitorul proiect Prometheus.

- "Numele Personajul meu este Elizabeth Shaw, si voi pasi in pantofii ei in martie, timp de şase luni.
Vor fi niste filmari lungi.
Personal inca nu imi vine sa cred ca fac asta.
Personajul Elisabeth Shaw este un om de stiinta foarte destept si credincios."



Jucand rolul principal feminin intr-un film care este legat de franciza Alien, fara indoiala va aduce la comparatii a performantelor actoricesti cu personajul jucat de Sigourney Weaver, dar se pare ca Rapace nu este prea ingrijorata de acest aspect declarand :
- "Nu putem compara personajul meu cu Ripley, Shaw fiind cu siguranta un personajul aparte.
Cred ca exista unele asemanari, dar ea este mult mai independenta.Nu cred ca oamenii o vor compara atat de mult cu Ripley odata ce vor vedea filmul"


Intrebata despre munca alaturi de Ridley Scott, Rapace a adaugat :
- "Este o mare onoare si sunt foarte incantata, pana acum m-am intalnit cu el poate de sapte sau opt ori si pot spune ca Ridely este foarte pasionat de ceea ce face, iubeste cu adevarat filmele.Urmareste filme in fiecare seara.Vede toate filmele din ultima vreme.
Am avut o discuţie lunga la telefon despre personajul meu, eu am multe idei si el are multe idei, iar acum suntem pe punctul de a incerca sa o definim pe Elisabeth Shaw, cercetatorul care va avea un rol important in film".


Intre timp actorul englez Rafe Spall a intrat in echipa de actori a filmului, intr-un rol nespecificat.
Pana la urma toate predictile duc la aceelasi rezultat, Prometheus va avea urme de Alien si bineinteles legaturi cu filmul original.
Cu toate acestea Scott a adunat o distributie de prima mana pana acum si deabea astetam momentul cand vom afla mai multe despre ceea ce el are pregatit pentru noi.
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Prieteni Nostri : Craiova Center - Radio KPTV Online
Copyright © 2012. Totul Despre Filme Noi - Clona - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website and Totul Despre Filme Noi
Powered by Blogger